Ostatnia aktualizacja: 16 września 2025
Niniejsza Polityka określa zasady dotyczące zwrotów i reklamacji usług świadczonych przez serwis RetroFix, prowadzony przez:
GMIT Grzegorz Margol (VAT-UE / VAT-PL płatnik VAT)
Zabłocie 179
32-020 Zabłocie
NIP: 9182029697
Email: kontakt@retrofix.pl
Świadczone usługi mają charakter treści cyfrowych dostarczanych online. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie przysługuje w przypadku usług cyfrowych, które zostały w pełni wykonane za wyraźną zgodą Użytkownika.
Reklamacje mogą być zgłaszane w przypadku:
wystąpienia błędów technicznych uniemożliwiających pobranie lub otwarcie odrestaurowanych zdjęć,
gdy rezultat obróbki zdjęcia w wyraźny sposób i w stopniu znaczącym odbiega od oryginału (np. istotne artefakty, tzw. „halucynacje AI”).
Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: kontakt@retrofix.pl, podając opis problemu oraz – w miarę możliwości – załączając pliki ilustrujące problem.
Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
W przypadku uznania reklamacji możliwe są następujące działania:
ponowne wygenerowanie zdjęć i dostarczenie nowych rezultatów,
jeżeli efekt ponownego wygenerowania nadal nie będzie zadowalający – pełny zwrot kosztów poniesionych przez Użytkownika.
Wszelkie pytania związane z procedurą reklamacji prosimy kierować na adres:kontakt@retrofix.pl